dinsdag 24 februari 2015

Dag 6, zonnen en shoppen

We zijn om 7:30 uur wakker. Fred gaat even naar de Publix voor brood en ondertussen rommel ik wat in huis.
Ik lees andere blogs en de reacties op ons blog, zo leuk in de ochtend! 😀
Het is bewolkt maar al heel snel trekken de wolken weg en installeren we ons op het pooldeck.
We facetimen met de jongens, die het gelukkig erg naar hun zin hebben en ons huis als ontmoetingscentrum gebruiken. Wat ik begrijp wel op een verstandige manier..... :-)
We lezen wat, gaan in het bubbelbad vermaken ons best.



Om ongeveer trekt het dicht en begint het zelfs te spetteren.
We gaan dan lekker shoppen
Allereerst naar de Outlet op Vineland. Hier slaag ik voor een shirt bij Michael Kors.
Ik had gehoopt bij Victoria Secret te kunnen scoren maar ze hebben alleen maatjes A en DD. Helaas dat lukt me niet

We kijken even bij Ralph Lauren

maar niet gekocht. ;-)

Bij Puma slagen we voor Sem.
Ondertussen krijgen we trek en lopen naar de foodcourt waar een Five Guy zit. Dat was Smullen met een hoofdletter.



 We zijn wel zo een beetje klaar in de outlet en gaan naar de Mall at Millenia , die lekker dichtbij zit.

Hier lopen we ook nog een paar uurtjes rond, slagen bij Abercrombie en wederom bij Armani Exchange, bij beide hadden ze flinke korting.
We kijken even bij de Apple Store


Victoria Secret lukt wederom niet, ze hebben geen kloppende setjes in mijn maat.

Het wordt al laat en we lopen rustig naar de Cheesecake Factory.


We krijgen een buzzer een moeten een kwartiertje wachten wordt er gezegd.


Nou dat werd een half uurtje... je moet even wachten maar dan heb je ook wel wat. We besluiten te gaan delen want de porties zijn hier enorm groot en we willen graag een cheesecake toetje, die zijn zoo lekker.



We nemen een griekse salade vooraf en daarna de Chicken Belaggio. Je denkt dan we delen de portie maar zelfs dan krijgen wij het niet op.



We zaten zo vol dat de cheescake niet paste en we deze hebben meegenomen voor morgen. Een mango key lime en een fresh strawberry cheescake.

Om half elf zijn we thuis in de villa moe maar voldaan.


7 opmerkingen:

  1. En genieten van het weer, en shoppen en lekker eten, wat een mooie relaxte dag!
    en dan ook nog vandaag aan de cheescake kunnen, verrukkelijk!!! zit ik dan op kantoor met een kopje thee en ontbijtkoek (maar wel even jullie blog onder werktijd lezend, dat dan weer wel :))ENJOY!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit was weer genieten met een hoofdletter G! Wat een fijne relaxte dag weer. Geweldig om elke dag jullie blog te lezen. Voor jullie ook goed te horen dat het thuisfront zich ook goed vermaakt :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vacantie dag!!!!
    Lekker bubbelen shoppen en eten bij de cheesecake factory!!!
    Ja ook een van onze favorieten en inderdaad de porties zijn daar enorm,maar zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke vakantiedag! Met ook nog Five Guys en The Cheesecake Factor, echt genieten. En in dat zelfde bubbelbad zitten wij over 5 maanden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah shoppen en Five Guys, een dag naar mijn hart :-)
    Oh, toen ik in de Mall at Millennia was had ik geen honger... dus weer geen Cheesecake Factory gedaan... Nou ja, blijft op de wishlist staan. Topdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, even tijd vrij gemaakt om ullie hele blog te lezen en wat een heerlijke dagen hebben jullie gehad!! Celebration staat nog op mijn wish list en ik ben wel heel erg jaloers op dat zonnetje daar! Heel veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen